תלמידי הרב לוקשטיין: "המכתב של הרב לאו הוא ספין"

יוסי צלניקר No Comments on תלמידי הרב לוקשטיין: "המכתב של הרב לאו הוא ספין"

מוחים: "מי שלא מכיר בגיורים אלו בתי הדין מאחר שמערך הגיור אינו מכיר בגיוריו של הרב לוקשטיין, אנו מצפים מהרבנים הראשיים לישראל ובהם כמובן נשיא בתי הדין הרב יצחק יוסף, להפעיל את סמכותם"

צילום: יח''צ, אוניברסיטת בר אילן
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מכתבו של הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו לפיו הרבנות מכירה בגיוריו של הרב יחזקאל לוקשטיין מארה"ב שגייר בין היתר את איוונקה טראמפ בתו של דונלנד טראמפ המועמד לנשיאות ארה"ב, לא משקיט את הסערה וההפגנה שצפויה להתקיים מחר אל מול משרדי הרבנות הראשית, תתקיים כסדרה, כך אומרים המארגנים לאתר 'קול חי'.

"תפנו לביה"ד, לרבנות אין בעיה עם המגייר של איוונקה טראמפ"

הפגנת מחאה: הרבנות מאיימת על יהדותה של איוונקה טראמפ

"המכתב של הרב לאו מהווה סוג של ספין ותו לא" אומר לאתר 'קול חי' גורם המעורה בפרטים "מי שלא מכיר בגיורים אלו בתי הדין מאחר שמערך הגיור אינו מכיר בגיוריו של הרב לוקשטיין שהינו מחשובי הרבנים בארה"ב. אנו מצפים מהרבנים הראשיים לישראל ובהם כמובן נשיא בתי הדין הרב יצחק יוסף, להפעיל את סמכותם ולפעול להכיר בגיורים של הרב לוקשטיין, ולא להכביד ללא שום צורך במתגיירים שעשו זאת כדת וכדין ועל פי ההלכה".

כזכור אמש דיווחנו אתר קול חי כי מחר צפויים כמה עשרות אנשים להפגין מול משרדי הרבנות הראשית בירושלים, במחאה על כך שהרבנות ומערך הגיור אינם מכירים בגיוריו של הרב יחזקאל לוקשטיין רב קהילת ישורון בארה"ב.

תלמידיו של הרב לוקשטיין מתכוונים להביע את מחאתם, לקראת הדיון שצפוי להיערך מחר בבית הדין הרבני הגדול בישראל, ולכן יקיימו את ההפגנה, שלהערכת המארגנים תכלול מאות משתתפים, בכניסה לירושלים. גורמים המקורבים לראשל"צ הרב יצחק יוסף אמרו לאתר 'קול חי' כי "יש מחר דיון בבית הדין הרבני הגדול, ושם הדברים מוכרעים".



0 תגובות